søndag 26. februar 2012

En første gang for alt



Etter å ha knist oss gjennom alskens tåpelige forslag på navn til en eventuell blogg tok endelig Trilltrall-Linda aka. Kattekvinnen endelig til fornuft og skrev,"Hva med Hylleblomst?"


Dekoratøren, Kattekvinnen og meg selv satt (som så mange ganger både før og siden) og slarvet via internettet. Begge to har vært ivrige supportere av at jeg skulle begynne å blogge. Hylleblomst... Smakte litt på navnet... Etter å ha fått servert iskald hylleblomstsaft på den herlige verandaen til Marlene og Birger en varm sommerdag for noen år siden ble det min nye favorittdrikk. Saften ble så presentert for min gode venninne med verdens peneste katt og jaggu ble det ikke lagt fram som forslag på navn til blogg. 


Ikke bare er saften himmelsk, navnet er fint og så liker jeg hvordan en liten ting kan utvikle seg til så mye mer. Hvertfall når den tingen omhandler mennesker jeg har i livet mitt som utgjør en forskjell.


Det kribler i magen, og ja, egentlig i hele meg når jeg nå tar det store steget ut i blogglandia. Skummelt og nervepirrende, men allikavel så gøy å ta del i en verden som så lenge har vært en utømmelig kilde med inspirasjon for meg.

En fortsatt fin kveld ønskes deg som leser mitt aller første innlegg!

Hylleblomsten




6 kommentarer:

  1. Hurra!

    Hurra en gang til og enda en. Så bra, Mari! Nydelige bilder, nydelig tekst og en perfekt start på en ny blogg. Er så stolt av deg!

    Stor keiserklem fra Himmelgutten, Ellablomsten og meg.

    Ååååh! <3

    SvarSlett
  2. Endelig!
    dette har vi ventet på, og jeg gleder meg allerede til neste innlegg.
    Tenk hva en god saft kan utrette :)

    Klem <3

    SvarSlett
  3. Hipp hurra og gratulerer, velkommen til blogglandia Mari! Kjempefin start, gleder meg til å følge på videre:)
    Klem Kristine

    SvarSlett
  4. Endelig! Gratulerer med ditt første blogginnlegg, Mari! Et herlig stykke arbeid som så absolutt gjør at jeg gleder meg til fortsettelsen:)

    Lykke til!

    Klem fra "i"
    Randi

    SvarSlett
  5. Lykke til med bloggingen, fine bilder du viser!

    SvarSlett
  6. Tusen takk for gode ord! Dere er så fine:)

    SvarSlett