mandag 10. september 2012

Keiserens nye trær

For to år og 54 dager siden ble det lagt ut et koselig blogginnlegg. Dette fine innlegget var starten på min favorittblogg, nemlig Keiserens Nye Trær. Jeg har skrevet om disse dyktige gutta tidligere og gjør det med glede igjen nå som de feirer med en fantastisk give away. 434 følgere (og 434 innlegg så vidt jeg kan se, elsker slike tilfeldigheter, hihi) og over 300.000 treff er imponerende tall. Men slettes ikke overraskende, keiserne kan det de driver med.

Bilde fra keiserensnye.blogspot.no
Nå har Dekoratøren til og med satset stort og er i gang med det som kan se ut til å bli min favorittnettbutikk også. Og det er premier fra dette prosjektet som 5 heldige stikker av med under deres feiring av nye lesertall. Har du enda ikke sjekket ut bloggen deres? Da har du en fin lektyre resten av uka, samt masse fin inspirasjon og humor.

Jeg gleder meg til å ser mer fra dere gutta!

Hylleblomsten



 

6 kommentarer:

  1. Kjempeflott blogg de har,var for første gang innom det i går,spennende med nettbutikk og:)
    Fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Javisst er vi heldige :D ...og nå gleder jeg meg til helga : ))

    Ha ei fiiin uke du også! Så sees vi vel?

    hilsen Silje.

    pst! Digger slike sammentreff! måtte faktisk inn hos keiserne å kalkulere selv ;b hihi

    SvarSlett
  3. hei du!
    for en fin blogg du har!
    elsker hyllen med alle rommene du har over bordet:)
    Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg, ang lys ligger nok "hemmeligheten" litt i at jeg alltid tar bilder manuelt og bruker photoshop til etterarbeid:)
    ha en finfin helg
    klem Cathrine

    SvarSlett
  4. Denne bloggen skal jeg ta en titt på, takk for tips:):)ha en fin lørdag,Kine:)

    SvarSlett
  5. Så gøy, denne bloggen skal eg sjekke ut:)

    God søndag vidare!

    SvarSlett
  6. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    SvarSlett