tirsdag 10. juli 2012

Vegghengt No.2

Etter at en ganske høy terskel ble oversteget for noen innlegg siden har både det ene og det andre skjedd mellom gulv og tak her hjemme. To bildelister har kommet inn i varmen og har fått en lite knippe med ting for å gjøre stua litt mer personlig. Det er ikke bare bare å finne ut hva man skal dekorere slike hyller med, så derfor må de vente litt før fotoapparatet nærmer seg.


En fantastisk posthylle har derimot blitt godt innvidd på kjøkkenet og det føltes utrolig godt å fylle ut litt på denne veggen og. Det er en ganske stor og tom vegg, med en ganske skitten og gammel hvitmaling, som skal bekles med hvite metrofliser etterhvert. Denne hylla hjelper litt på inntrykket enn så lenge og gir et fyldig preg. Hylla kan du få kjøpt hos Kremmerhuset hvis din butikk har igjen noen.

 

Det er litt skummelt å begynne og tenke på hva man kan gjøre for å forbedre ting, og jeg har allerede lekt med tanken på å skifte både benkeplate og kjøkkenfronter. Jeg innser riktignok (med den realistiske stemmen til Lærer´n i bakhodet) at nye kjøkkenfronter er så langt nede på lista som noe kommer. Kanskje jeg skal begynne å tippe i lotto? Jeg hadde blitt den lykkeligste dama på jord om jeg hadde vunnet..en million kanskje? Gjerne mer, hihi.


Tilbake til det bildene viser, det er så deilig med slike hyller. Man kan variere ganske ofte med hva man har inni. Vips så har man noe nytt å legge ut på bloggen. En annen utfordring er å finne noe å skrive om og som dere kanskje har merket for lenge siden tastes det iherdig på tastaturet nå for å fylle ut denne dagens innlegg, haha!

Når det er skrevet sagt så skal ikke jeg oppholde dere mer. Håper resten av dagen blir fantastisk flott!

Hylleblomsten

6 kommentarer:

  1. Så flink du er med både dekor, tekst og kamera, liker:))Grønt er en lekker friskus av en farge!

    Så koselig at du er med på min give away også, lykke til! :)

    Klem Janne:))

    SvarSlett
  2. Nydelig hylle med fin pynt!
    Så fresh med de grønne koppene til de grønne urtene:)
    Tusen takk for koselig kommentar!
    Ha en fin kveld:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Nyyydelig!
    Grønt er definitivt skjønt, og jeg merker at jeg er halvveis bitter for at vi ikke fikk de grønne koppene :-p

    Dere har det i alle fall utrolig flott! Gleder meg rett og slett til fortsettelsen her inne, for jeg ser på Kremmerhusbloggen at du har MYE flott å vise frem :D

    GOD HELG <3

    Klem fra Silje.

    SvarSlett
  4. Hei,
    Fant deg via Kremmerhus bloggen, og det er jeg jammen glad for.
    Jeg er rett og slett forelsket i hjemmet ditt og alle tingene dine- nydelig!
    Lagt meg til som følger og gleder meg til fortsettelsen:)
    God helg til deg.
    Klem Monica:)

    SvarSlett
  5. Så fiint du har det!! :) Har lagt meg til som følger av bloggen din :) Ha en fortsatt herlig helg! Klemmer

    SvarSlett
  6. Hei på deg.
    Så flott både hyllen og tingene i den!
    Helt enig med deg, det er gøy med hyller. Skal så lite til for å endre inntrykket i rommet.
    Ønsker deg en riktig fin helg, og en fortsatt glad sommer.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett