søndag 25. mars 2012

Fargekick

På vei hjem fra jobb igår fikk jeg øye på de. Bukett på bukett med herlige farger, nydelige blomster og frodige former. Jeg kunne ikke motstå, og ikke hadde jeg lyst til å motstå heller.


Hjertet mitt gjorde et hopp da disse ble pakket ut og plassert i den fine vasen fra Wik & Walsøe. Et skikkelig blikkfang rett og slett, og en etterlengtet dose av friske farger. Det er sikkert flere enn meg som kjenner til uttrykket "mye vil ha mer" og gjett hvem som skal rett på Plantasjen etterpå for å kjøpe mer blomster for å friske opp? Hihi. Hurra for søndagsåpen Plantasje rett i nærheten!



Jeg gleder meg til å komme hjem med dagens fangst.

Ha en nydelig søndag!

Hylleblomsten

5 kommentarer:

  1. Friske blomster er et must og det er alltid ein deilig følelse å få inn ein frisk bukett i hus:)
    Ønske deg ein fin søndag!

    SvarSlett
  2. Nydelige farger:)
    Det er så herlig med friske blomster ♥

    SvarSlett
  3. Vakre og fabelaktige farger:)
    Kjekt med søndagsåpnet Plantasjen.

    Håpar du har hatt ei fin helg, helsing Marianne:)

    SvarSlett
  4. Så hærlige farger og blomster. Rett og slett vårlig!
    Hm, nesten så jeg må på blomsterjakt i morgen ;-)

    Finfin torsdag ønskes deg.

    Vibeke ;-)

    SvarSlett
  5. Her fant jeg veien til din blogg og det er jeg glad for. Her vil jeg trives ja. Skjønner godt du ikke kunne gå fra disse nydelige blomstene. De er jo bare så skjønne! Et nydelig hjem du har. Mye inspirasjon å finne her. Gleder meg til å følge med videre.

    Blomster ute og inne trives jeg godt med. Et 'must' det ja. Her i trondheim er det regn, regn og atter regn, så jeg har ikke fått plantet noe blomster ute ennå.

    Ønsker deg en strålende torsdag!

    SvarSlett