torsdag 12. april 2012

Grønt er skjønt

Første torsdag etter ferien er her allerede og jeg er fremdeles i feriemodus. Kommer meg ikke opp av den myke sengen tidligere enn jeg må. At det har vært litt grått og trist i Oslo denne uken har ikke hjulpet veldig, og jeg innser med en smule bloggeskam at jeg ikke har tatt et eneste bilde etter jeg kom hjem. Jeg merker idag, mens jeg hører småfuglenes oppmuntrende sang, at jeg forhåpentligvis er på vei tilbake til normalt.


Jeg koser meg med alle fargene som vises rundt om og har faktisk tatt litt grønt inn i stua. Jeg har aldri hatt grønt tidligere, men husker at denne fine puta fra Bungalow bare måtte bli med hjem. Det er riktignok nesten to år siden, så den har vært tålmodig som har klart å vente så lenge. Nå angrer jeg jo på at jeg ikke kjøpte flere, så jeg må kanskje på putejakt til helgen. Men ikke la Lærer`n få vite det, hihi.

Ha en fargerik torsdag!

Hylleblomsten

7 kommentarer:

  1. Fine puta!
    Søstrene til puta trives godt her hos meg og, grønt er skjønt :)

    SvarSlett
  2. ..utrolig fin pute!!
    Kult bilde.. Likte stolen på bildet godt også :)

    ..fin dag til deg og dine!

    - Ida Susanne

    SvarSlett
  3. Så fine pute,grønt er jo skjønnt:)
    Hadde så masse puter ein periode at eg gjekk lei,ga fleire bossenker til ein gjenbruksbutikk!etter det så er det ikkje mange puter som er kommet inn her,har vel fått en annen dilla no,hehe:)
    Ein fin torsdagskveld til deg!

    SvarSlett
  4. utrolig stilig bilde du har tatt! kjempe fin pute, den kunne lett få flyttet inn hos meg!

    SvarSlett
  5. nydelig pute- grønt er skjønt- liker særlig de lyse variantene. Bungalow har mye fint- har bare sett kjøkkenhåndklær og duker her hjemme.Ha en fortsatt fin uke;)

    SvarSlett
  6. Hei:)
    Så fint fint bilde:) Likte kjempe godt fargen på puta.

    Eg har gitt deg ein award inne hos meg fordi eg syns du har ein veldig inspirerande blogg med nydelige bilder og fine tekster:)
    Det er høgst frivillig om du ynskjer å svare på spørsmåla.

    Ha ein strålande kveld!

    SvarSlett
  7. Lekker pute!
    Grønt har i alle år vært favorittfargen.
    men i det siste har jeg vært skikkelig hekta på lyseblått ;-)
    Kjempefin blogg. Legger meg til som følger.
    Ha en riktig fin sommer.
    Klem
    Susanne

    SvarSlett