søndag 8. april 2012

Oppladet og inspirert

Fine dager hjemme på påskeferie nærmer seg slutten, og Oslo og hverdag står for tur imorgen. Kroppen er igjen fylt opp med deilig overskudd og jeg kjenner et stort pågangsmot til å ta fatt på ting som skal gjøres hjemme i leiligheten. Hjemme her har jeg ikke bare en mamma som varter opp dagen lang, men også gode venner.


På langfredag var jeg så heldig å få komme på besøk hos de flotteste gutta jeg vet, i en leilighet jeg nesten har drømt om å være i. Keiserne har totalforvandlet en gammel og forsømt leilighet til et hjem fylt av en personlighet og gjennomført stil få kan matche. Når man ser førbilder av leiligheten kan man bare forestille seg arbeidet som ligger bak denne herligheten av et sted, og det gir inspirasjon til å brette opp ermene hjemme hos meg også.



Det var nøye planlagt å ta med kamera, men ikke fullt så planlagt å dele bildene med dere. Disse gutta vet hva de driver med, og jeg har ikke lyst til å tukle med det uttrykket de ønsker å gi gjennom bildene sine. Men så sitter jeg her, innsnødd og gjør ikke stort annet enn å spise godis og kaker. Jeg leser det ene fine innlegget etter det andre. Ser at flere av dere rekker å legge ut både to og tre innlegg uten at jeg engang har blåst støv av tastauret. Med kun en iPad i bagen uten bilder av min leilighet slenger jeg derfor ut noen uredigerte detaljer jeg ikke kunne la slippe unna linsen, og håper Dekoratøren og Himmelgutten ikke sletter meg av bloggrullen av den grunn, hihi.


Noen som kjenner igjen denne prinsessa?



I tillegg er jeg så ydmyk og glad for de fine ordene som ble skrevet på keiserbloggen. Det er flere som på grunn av det har funnet veien hit og jeg er så glad for nye følgere og lesere. Velkommen skal dere være hit hos meg!

Håper dere nyter de siste dagene påsken har å by på!

Hylleblomsten

5 kommentarer:

  1. Hei! Leste om deg hos Keiserne og nå har jeg lest igjennom mange av innleggene dine. Fine bilder og fine tekster:-) Hilsen fra ny følger

    SvarSlett
  2. Du er gæren, men med så fine bilder blir du nok tilgitt. Er alltid best å be om tilgivelse enn å be om tillatelse :)

    SvarSlett
  3. Toillsjur! Du trenger da ikke be om verken tillatels eller tilgivels for dette! Nydelige bilder, de trenger ikke redigering engang. Såå kos å ha deg på besøk, kom snart igjen. Og ta Kattedamen over med deg neste gang! :)

    Keiserklem

    SvarSlett
  4. Hei igjen! Jeg har gitt deg en bloggaward fordi jeg liker bloggen din veldig godt! Se på mitt siste innlegg. Helt frivillig å være med på dette! :-)

    SvarSlett
  5. Hei:)
    Ja, sant det er digg å ligge til lading!
    Så kjekt med meir energi og pågangsmot:)
    I tillegg så går vi jo mot våren.

    Spennande at du har vore hos keisarene! Heldige du!

    Ha ein strålande tirsdagskveld, helsing Marianne:)

    SvarSlett