torsdag 26. april 2012

Endelig bestilt!

Det er lenge siden jeg fikk øye på de for første gang. De fine stolene som jeg visste med en gang at måtte flytte inn (ut, hihi) på den lille verandaen vår. Jeg kaller det veranda jeg, enda jeg er jaggu ikke helt sikker på hva som er riktig betegnelse. Terasse er vel på bakkeplan og hva er egentlig kriteriene for balkong? Kanskje det er en litt større balkong vi har rett og slett? Jeg liker uansett å kalle det veranda. Det høres bare så deilig ut, hihi.

Bildet er lånt (og redigert litt på) herfra

Alt for lenge har jeg somlet med å få bestilt disse fine flettastolene som ser ut som rotting, men som er i plast. Men etter den herlige tulipanbeskuelsen fikk jeg ånden over meg, trampet inn på Home & Cottage, satt meg umiddelbart ned i en av stolene bare for å testsitte en siste gang, før jeg strebet bort til kassen. Piken bak kassen måtte vel le litt, for akk så mange ganger jeg har vært innom og sittet og sett. Så hun skjønte nok veldig godt hva som endelig var i ferd med å skje, hihi. Nå er det bare å vente på at de kommer levert og jeg gleder meg! Og ikke minst må jeg tenke litt på hvilken farge jeg ønsker ute.

Hvilken farge(r) foretrekker du ute hos deg?


Håper du har en nydelig torsdag!

Hylleblomsten

1 kommentar:

  1. Oi! Den likte eg kjempe godt:)
    Nydelig form og farge.

    Eg likar mykje det samme i den stilen, men også den akk så upraktiske kvite tremøbler:)

    SvarSlett