fredag 4. mai 2012

Favoritt

Flotte, fine Kremmerhuset ønsker å se våre favoritter fra nettopp Kremmerhuset. Og siden jeg tror siste frist for å vise fram var igår, så slenger jeg inn mitt bidrag i full fart denne morgenen akkurat litt for sent. Med halve boligen fylt med lekre ting fra Kremmerhuset var det ikke lett å velge en ting jeg liker bedre enn alt annet. Men for øyeblikket må det bli denne herlige trekassen. De finnes i to størrelser og dette er den minste.


Jeg har sett de hengende, stående og liggende. Mange muligheter og det spørs om ikke den skal bli brukt til spirende kjøkkenplanter senere. For øyeblikket er denne fylt med blomster i forskjellige brukte glassflasker og gir en herlig kontrast til det kritthvite bordet. I tillegg står den så fint til hylla jeg lagde av gamle blomsterkasser, som dere kan se her.

Ble et reprisebilde idag, men jeg lover jeg skal komme tilbake med noe nytt iløpet av helgen.

God fredag!

Hylleblomsten


7 kommentarer:

  1. KJempefint med slike kasser:)
    Og så fiunt du har stylet oppi ♥

    Ha en fin helg:)

    SvarSlett
  2. De er så tøffe! ...og jeg liker løsninga di med blomster og flasker oppi : )) Røft OG fint!

    Håper fredagskvelden din er kjekk : )
    GOD HELG!

    ♥ Silje

    SvarSlett
  3. så fint :) Jeg har også flasker og sånn kasse, men har ikke brukt de sammen, kanskje jeg må forandre litt i heimen nå ;-) hihi. God helg til deg!

    SvarSlett
  4. Kjempefint! Jeg har den samme kassen - den minste. Jeg har den på kjøkkenøya og oppi ligger papirer og ymse rot.... Rotet ble plutselig samlet - og mye finere selvsagt:) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. Helt herlige kasser! Kunne tenkt meg et helt lass av dem om skrudd dem opp som skohyller i gangen :)

    En finfin lørdag til deg,
    Signe

    SvarSlett
  6. Den utfordringen fikk det til å klø litt i bloggefingern, men venter litt til :)
    Har jo den kassa jeg og, først brukt som "barskap", men er nå lekekassa til Ramses.

    Ha en god helg vennen :)

    SvarSlett
  7. Hei på deg.
    En flott favoritt og nydelig bilde!
    Ønsker deg en fortsatt fin helg.

    SvarSlett